Zapewniamy:

  • Możliwość umówienia wizyty i rozwiązania problemu pod stacjonarnym numerem telefonu (0-58) 669-83-22. Nasz pracownik wyśle do Państwa jednego z serwisantów w celu usunięcia usterki.
  • Możliwość zgłoszenia awarii za pomocą formularza Zgłoszenie awarii, znajdującego się na naszej stronie internetowej.
  • Dostępność serwisantów również pod telefonami komórkowymi, jeden z telefonów jest czynny 24 h.
  • Doświadczony zespół serwisantów. Dzięki zespołowi mają Państwo pewność, że Państwa problem zostanie rozwiązany w jak najszybszym czasie. Choroba lub urlop jednego z pracowników nie stanowi kolizji, ponieważ wysyłany jest wówczas kolejny serwisant, co daje Państwu poczucie bezpieczeństwa i zapewnia nasze szybkie działanie.
  • Fachową obsługę wynikającą z wieloletniego doświadczenia oraz ciągłych szkoleń podnoszących nasze kwalifikacje.
  • Kompleksową obsługę Państwa firmy dzięki czemu zyskają Państwo czas. Dzwoniąc do nas spełnimy Państwa wszystkie życzenia odnośnie aspektu informatycznego Państwa firmy- rozwiążemy problemy serwisowe, sieciowe, sprzętowe, dostarczymy nowy sprzęt, rozwiążemy problemy serwerowe - trafnie rozpoznamy Państwa wszystkie potrzeby.
  • Szybką reakcję, co zapewnia funkcja zdalnego pulpitu dzięki czemu na Państwa życzenie jesteśmy w stanie połączyć się z Państwa komputerem i usunąć usterkę – czas reakcji jest najkrótszy z możliwych.

Aktualności

Aktualizacja - Spiżarnia 3.4

Zgodnie z ustawą, od dnia 1 lipca 2016 r. program Spiżarnia generuje pliki JPK.

Czytaj więcej ...

Nowa wersja programu Kwitariusz (JPK)

Udostępniliśmy nową wersję programu Kwitariusz, oznaczonego nr 2.3

Czytaj więcej ...